vineri, 25 iulie 2014

Vopsea dylon pareri

Dylon - Vopsea de haine pentru masina de spalat. Am vopsit un trench roz prafuit cu vopseaua Dylon Burlesque Red si a iesit o culoare . Vopsea tesaturi pentru masina de spalat.

Am descoperit de curand o vopsea de haine foarte faina, de la DYLON. Mi-am ales o culoare de sezon si m-am jucat cu hainele. Vopseaua pentru ţesături DYLON se vinde în întreaga lume de peste de ani.

Compania britanică a fost fondată de doi tineri antreprenori, Luca Purbeck and . Pigmentii din vopseaua textila Dylon iti permit sa inviorezi o culoare existenta, dar poti fi creativa in experimentele cromatice, asa cum insasi . Nu știu de voi, dar mie întotdeauna mi-a fost frică să mă apuc de vopsit haine acasă. Nu de alta, dar sunt puțin cam neîndemânatică, . Vopseaua se cheama Dylon si sunt diverse culori. Am nevoie de ajutorul vostru si de o parere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare