luni, 8 septembrie 2014

Spalatorie auto ieftina sector 3

Spalatorie auto rapida, profesionala, in centrul bucurestiului, la intersectia Calea Calarasilor cu Popa Nan. Servicii de ceruire, degresare, spalat interior, exterior. Spalatorie auto profesionala, situata in centrul Bucurestiului, la minute de.

Calea Calarasilor si Popa Nan, spalatoria . Varfureni colt Becatiei sector 3. ANGAJAM Personal Spalatorie Auto cu vad. Locuri de munca Alte locuri de munca.

De cand am masina noua am fost la spalatorii cu jet: -prima este langa. O spuma ieftina va distruge elementele cromate. Eu am spalat masina la o spalatorie din sectorul vizavi de Cora Lujerului.


Spalatorie auto TEO din Bd Basarabiei 25 sector Bucuresti. Spalatorii auto bucuresti - Cine imi recomanda o spalatorie auto unde. Patronii vor sa foloseasca forta de munca cat mai ieftina , de multe ori pusti . Ieftina spalatoria si chestia cu lik-ul es uper economie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare