luni, 27 octombrie 2014

Areon gold pareri

Hop si eu cu Areon-ul, dar eu folosesc Gold. Am mai zis si acum an ca e cel mai fain odorizant care exista. AREON PERFUME ML GOLD - Gama Lux este special creata pentru rasfatul masinii tale.

Areon parfume este un odorizant de lux pentru masina dar care poate fi folosit si in. Odorizant auto Areon Perfume ml Silver. Am gasit unul bulgaresc, Areon Gold care era ca o sticla de parfum si mirosea interesant, avea . Disponibil in varianta GOLD si SILVER.

Inainte de a licita va rog sa ma intrebati cu privire la disponibilitatea stocului. Golden State Delight parca e denumirea. Jakaveli - am eu spray Areon, de tipuri: unul cu mar si scortisoara si . Este un pic mai scump decat bradutii . Cele mai bune (parerea mea) sunt acele borcanase cu capac din lemn care le agati de oglinda.


Cu timpul se uda lemnul ala si miroase cat . Areon home perfume sticks ml x version. Mobila - Decoratiuni Sufragerie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare