joi, 19 februarie 2015

Bona cluj preturi

Angajam urgent Bona copil ani. Bona INTERNISTA pentru baietel de luni - zona centrala (Grigorescu). Găsește aici jobul tău bonă în cluj-napoca, cluj cu Trovit.

Gaseste bona potrivita pentru copilul tau in Cluj. Bone Cluj cu experienta, recomandari, interviu audio si video. Doreste sa lucreze in localitatea: Cluj-Napoca.


Bona - Menajera - Supraveghetor Scolar.

Autocaracterizare Iubesc copii si imi face placere sa gatesc pentru ei . Fetelor,daca stiti cum e piata pin Cluj la bone ,va rog sa imi spuneti si mie. Mie imi trebuie bona pt ore,bb de an. Bona Joburi disponibile in Cluj-Napoca pe Indeed. Buna cine stie cu cat se plateste o femeie care sta cu bb pe ora k eu nu am nevoie toata ziua numai ore pe zi si nu stiu cu cat sa o platesc. Tarif bona - Pt o bona fara experienta pe un interval de vreo luna jumate cam.


Habar n-am ce pretenţii sunt prin Cluj (parcă pe-acolo eşti), dar în. E cam mult, preturile au fost specificate mai sus: - lei pe zi, maxim 20.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare