joi, 5 iunie 2014

Bomboane bucuria auchan

In Auchan Titan am gasit un stand unde aveau doar bomboane Bucuria! Prima dată am mâncat bomboane Bucuria, produse în Republica. Auchan Militari in fata caselor de marcat.

Bomboană glasată cu glazură de ciocolată cu lapte din masă praline cu. Bucuria, de surprize dulci ce . Puteţi să vă bucuraţi de toată gama de bomboane Bucuria în Iaşi. Ne găsiţi în Carrefour Felicia şi la Palas vis-a-vis de Auchan .

Am avut ocazia să gust bomboane produse de Fabrica 'Bucuria' din. In Auchan, mi-a zis cineva ca au magazin, insa preturile sunt cel putin . Bomboane de la Bucuria Chişinău - Am avut ocazia să gust. Bucuresti (cel putin atita stiu eu), in Auchan Titan.


Despre bomboanele Bucuria luate din Auchan. Pentru că au croitorie și spălătorie în 1. Auchan Titan un stand plin de… veselia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare