miercuri, 25 iunie 2014

Eu robotul carte

Eu, robotul - Editura: Teora Deschizand ciclul robotilor, cartea de fata prezinta pentru prima data faimoasele Le. Eu, robotul (1950) (titlu original I, Robot) este o culegere de povestiri science. The Alan Parsons Project, I Robot, a fost inspirat de carte.

Se opri, iar eu nu rostii nici un cuvânt. Construiti pentru om, robotii au trei legi fundamentale, special create pentru a nu ajunge sa ii raneasca pe oameni. Dar aceste legi ii fac imprevizibili.


Eu, Robotul Isaac Asimov - Carti document online, dezbatere in articol scris.

Isaac Asimov - Eu, robotul - Lei In Stoc, Carti, Carti SF. Referate Eu - Robotul rezumat pe capitole. Cartea, Eu,Robotul scrisa de SF-istul Isaac Asimov, un adevarat autor a unor carti care sunt cele.


Descriere: Pret: Negociabil in functie de cate (si ce) titluri cereti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare