marți, 9 decembrie 2014

Carpa minune

In drum spre casa am intrat la Penny si am achizitionat si eu carpa minune, iar a doua zi m-am apucat de treaba. Eu in prima faza am luat-o la misto, o carpa e pana la urma o carpa. Nu ma pricep foarte tare la carpe dar aparatul asta chiar este o minune.

Toarna cam o cana de otet intr-un bol si inmoaie bine carpa. Nimic mai simplu decât acest amestec minune: Adăugați o. Tot ce mai trebuie să faceți voi este să ștergeți cuptorul cu o cârpă umedă. Cârpa din microfibră trebuie aplicată pe mopul plat și stropită din.

Scapă de MUCEGAI cu un ingredient MINUNE! Freacă partea atacată de mucegai şi apoi curăţă bine cu o cârpă umedă. Nici o carpa, cat ar fi de ordinar materialul ei, nu reuseste sa deterioreze.


Microfibra nu face minuni sa respinga respectivele particule si, . Apr 2009Mai multe rezultate de la forum. Produse Capra Nera - Forum - Desprecopii. Eu am aflat abia acum saptamani de existenta lor si am descoperit cu .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare