marți, 23 decembrie 2014

Cosul meu emag

Daca ai un cont eMAG te rugam sa intri in cont si te vom directiona catre produsele din cos.

MAG › Info Center › Contul meu › Cont client la eMAG. Stii mereu care este statusul comenzilor tale – Nu este necesar sa suni la .

Cea mai variata gama de produse IT, electronice si electrocasnice, gadgeturi, jucarii, carti, muzica, filme, cosmetice si orice iti mai trebuie pentru tine, . Cumpara Cos pentru Cumparaturi online de la eMAG la pret avantajos. Comenzi si livrare; Servicii; Garantii si service; Contul meu; Informatii generale. Taxa de livrare de 2lei se va aplica si va fi vizibila in cos inclusiv pentru: i) . Contul meu Favorite Cosul meu Cos de cumparaturi Produse vandute si livrate de e. Eu nu reusesc sa sterg un produs din cos nicicum.


Am gasit un X in dreapta sus,dar acela imi inchide pagina,nu sterge . Adauga in cos Mai multe informatii.

In cosul de cumparaturi, poti avea simultan atat produse vandute si livrate de .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare