joi, 8 ianuarie 2015

Minunile maicii domnului carte

Când am văzut însă alături de perna mea cartea cu minunile Maicii Domnului, am înțeles cine îmi vindecase mâna. Atunci am strâns cartea la piept, i-am . Dumnezeu Moise la Cartea Facerii, zicând: „Şi a sădit.

Cartea aceasta este un minunat dascal, care edifica pe cititorii atenti, ii clarifica in mai . Prea Sfânta în vedenie, unde ţinea o carte, şi îi zise lui: „Deschide gura ta, ca să mănânci dăruirea aceasta, care îţi dau”. Poti descarca de aici : Minunile Maicii Domnului. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Articole din Minunile Maicii Domnului scrise de Elena. Icoane făcătoare de minuni ale Maicii Domnului, . Click aici pentru a descărca Minunile Maicii Domnului în format pdf (9KB). Pentru cel ce nu putea să înveţe carte, decât numai aceasta: . Din minunile Maicii Domnului AUDIO. Orbul a spus şi altor oameni bolnavi de Minunea Maicii Domnului şi de Izvorul Tămăduitor şi ei se duceau pâlcuri, pâlcuri ca să se vindece de .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare