luni, 26 ianuarie 2015

Urisan forte forum

Mi-a recomandat sa iau zile urisan Forte si sa beau ceai din codite de cirese. Cu saptamani in urma am mai scris aici pe forum despre problema aceasta . FORUM › Trimestrul II › Intrebarea curenta ID: 112301.

Super,mi sa dat zinnat 5mie cam frica voua. Mar 2014Mamici ,am revenit dupa o grea incercare AMENINTARE DE. Infectie urinara-- Forum anticonceptionale - AntiConceptionale.


Ieri dimineata cand au inceput micile discomforturi am luat un pliculet de Urisan Forte (il aveam din tara).

S-au diminuat bine simptomele, asa . Urgent - probleme la nivelul vaginului + dereglare. Oct 2013Mai multe rezultate de la forum. URISAN dupa ce incercasem tot ce . Prospectul pentru URISAN FORTE dz SUN MEDIC. Am fost la ginecolog miercuri aprilie, mi-a recoltat secretie vaginala pt analize, mi-a dat urisan forte pt zile si spalaturi cu tantum rosa zile . Va recomand capsulele Biomicin Forte, pe baza de uleiuri esentiale cu actiune antibacteriana, antifungica, .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare