miercuri, 22 mai 2019

Gel de dus bebelusi forum

KLORANE BEBE (numai in farmacii) este f indicata. Oricum un sampon - gel de dus te va tine destul de mult. Au ulei pentru bebe si crema contra iritatiilor fesieri.

Mai nou folosim la baie gel de dus de la Johnson care este foarte bun, ii lasa o piele . Gama MUSTELA,care are o multitudine de produse,de la gel spumant de curatare. Pe gel de dus raman fidela pe Avent si mai nou Mustela. Gama de produse AVENE - Dermato-cosmeticepostăriNov 2007Produse ingrijire bebelusi - Ingrijire - Copii - 0-an.

Mai 2006piele uscata - DermatologiepostăriMar 2006Baia bebelusului - Ingrijire - Copii - 0-anpostărifeb. Parerile mamicilor din comunitatea Copilul. Dermatita atopica la bebelusifeb.


Cosmetice pentru baita bebelusuluifeb. Eu folosesc pentru iritatia bebelusului o supercrema care mi-o aduce. Acum avem Sanosan si sampon si gel pt baie si e cel mai bun din cate . Produse fara parabeni - pag 2Iul 2011sapun pentru noi-nascuti - Forumfeb.


Dermatita atopica (3) - pag - ForumAug 2009Produse nou-nascuti - Forumfeb. Mamicilor eu trebuie sa imi fac cumparaturile pt bebe ce firma imi.

FORUM › Sfaturi cumparaturi › Intrebarea curenta ID: 62246 . E posibil chiar si eu sa imi schimb anumite pareri dupa ce vine bebe2. Gel de dus sau sapun, sampon – Cand gasesc un subiect din asta . Si pentru ca nici mancarea si nici cosmeticele bebelusilor nu sunt. Eu folosesc cu Sofia crema de fata pt copii si gelul de dus. Marca de produse pentru bebelusi Chicco este printre primele, atunci cand vine. Eu folosesc Bepanthen pentru fundulet, ulei de corp crema si gel de dus, . Mamici ce produse folositi pentru bebelusi sau ce ati folosit in.


De obicei folosesc produse care contin si sampon si gel de dus la un loc. Dar si samponul pentru bebelusi de la NUK . Ulei nutritiv pentru corp, poate fi folosit pentru masajul bebelusilor. In contact cu pielea copilului se transforma intr-o crema, parca e gel de dus, nu sapun.


Sanosan - NATURAL KIDS Sampon, Balsam si gel de dus 3inpentru fetite, 2ml. Sanosan - Ulei de curatare pentru bebelusi - 200ml. Cumpara Gel de Dus HIPP, PIELE PAR, 4ml online de la eMAG la pret. Pachet Promo Bebe Baby Coccole: Gratis Sapun solid 125gr + Sapun lichid flori . Gelul de dus si fata Atoderm e primul produs pe care il incerc de la Bioderma. Chiar nu stiu cum de nu am fost curioasa pana acum sa testez si . Te-ai intors acasa cu bebelusul tau si trebuie sa va obisnuiti unul cu.


Poti alege de la pudra de tarate, gelul de dus, uleiul de masaj sau crema . Aceasta este compozitia unei creme recomandata de la luni numita Mustela Hydra Bebe crema de corp. Sau te poti orienta spre alte creme sau geluri de dus tot cu apa termala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare