miercuri, 12 noiembrie 2014

Detergent bebe

Detergent lichid automat Organic pentru rufe fara miros, 1. E dificil sa alegi detergentul potrivit pentru bebelusul tau. In ajutorul tau vine Noriel cu cele mai bune produse pentru pielea lui bebe.

Detergentii pentru hainutele bebelusilor sunt creati special pentru a. Eu am folosit pentru hainutele lui Rares cand era mai micut, TEO BEBE. Noi nu am folosit detergent special pentru bebelusi. Ariel sau Persil pt bebe , ca daca .

Cumpara Detergent lichid pentru rufe bebelusi ECO BIO Baby Anthyllis 1000ml online de la eMAG la pret avantajos. Cumpara Detergent automat de rufe Teo Bebe Just essentials Aloe Vera, 1. Ce detergenti folositi pentru hainutele bebelusilor ? Eu am folosit si la Alice si la Andrei Ariel, chiar din primele zile, impreuna cu balsam Lenor. Am citit ca este bine sa folosim la spalatul hainelor bebeilor detergenti speciali. Eu folosesc detergent obisnuit (lichid), dar nu mai pun balsam .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare