marți, 18 noiembrie 2014

Galus vopsea pentru haine

Eu vopsesc frecvent haine cu vopsea textila tip Galus , dar dupa ce am . Materialul de vopsit se curata de praf, se spala cu detergent si se clateste cu apa. Art Hobby; › Culori; › Culori textile; › Colorant textil rosu , galus textil gr.

Ca eu am vopsit cu Gallus dar au iesit cam sterse culorile. Roxana, esarfa pe care ai postat-o,. Vopsea tesaturi pentru masina de spalat. Galus nu este vopsea de oua, ci este de tesaturi.

Cumpara culori textile de cea mai buna calitate la preturi fara concurenta. Va oferim un sortiment variat de culori si vopsea textile pentru matase, in, bumbac, . De-a lungul vremii, mi-am vopsit destul de reusit cateva rochii. Gasiti vopsea pentru textile tip Galus la orice magazin de metalo-chimice, . Draga Butterfly vopsea de textile se gaseste pe piata, in general in magazinele in care au articole pentru pictura si e relativ simplu de folosit.


Colorant textil tip Gallus Astral CHEM.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare