României se leagă de Banat, în acea perioadă aflată în componența Austro-Ungariei. România, prima locomotivă cu abur a fost construită în anul 18la Reșița, pe atunci în componența Austro-Ungariei. Locomotiva avea ecartament îngust .
Reşiţa, se producea locomotiva cu abur 50. Locomotiva, care s-a numit Regele Ferdinan a fost prima de . Craiova reînvie tradiția construcției de locomotive. După de ani de la ultimele modele realizate de fosta uzină Electroputere, o altă .
Reloc-Electroputere VFU Craiova a dezvoltat prima locomoitvă care funcţionează doar cu biodiesel sau ulei vegetal. Prima locomotivă din România care funcţionează cu ulei vegetal a fost testată 0. Locomotiva cu abur este o locomotivă propulsată cu ajutorul forței aburului. România, prima locomotivă cu abur a fost construită în anul 18la Reșița, . Prima locomotiva cu aburi făcută în România a apărut la Reșița. Vă prezint istoria Resitei si a evolutiei .
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.