miercuri, 4 martie 2015

Cusca caine schita

Exemplu Schita Cusca Caine - Duration: 0:21. Am cumparat un labrador si nu am cusca pentru el. Dimensiuni, sfaturi eventual si schita ar fi minunat.


Construirea unei custi de caine din paleti de lemn. Constructorul din proiectul prezentat de noi nu a urmat nicio schita in prealabil, preferand . Un sac de pietris; Patru pavele din beton; Trei placi de lemn tratat termic, de 5x10xde centimetri; Patru foi de furnir cu grosimea de 5 . Nu va strica niciodata sa ii construiesti o cusca pentru caine.

Isi doreste si el un loc unde sa se adaposteasca de vremea urata. Pentru cei interesati sa construiasca singuri cusca pentru caine, pot gasi pe net diverse scheme cu modele de custi precum si multe instructiuni . Cum sa determini marimea custii potrivite pentru cainelui tau? Cusca potrivita De unde stiu ce cusca este potrivita ca marime pentru cainele meu? Cuşca de câine, am nevoie de un desen simplu.


Vreau să fac o cuşcă de câine, îmi trebuie un proiect simplu, inceparor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare