miercuri, 11 martie 2015

Spray curatare piele intoarsa

Perie pentru pielea intoarsa si nabuc,. Spray pentru piele neteda cu efect vintage combinatii de culori, . Spray impermeabilitate ECCO pentru piele intoarsa si nubuck (Incolor).

Burete ECCO pentru curatare piele intoarsa si nubuck . Dupa ce ai curatat noroiul uscat cu o perie cu fire rezistente si tot a ramas o pata,. Protejeaza pielea intoarsa de ploaie cu un spray waterproof. Cumpara Spray pentru incaltaminte din piele intoarsa negru 200ml Kiwi online de la eMAG la pret avantajos.

Produse de curătare Renew Buck - Spray de curăţare pentru piele întoarsă şi năbuc PC010-0Incaltamintea noastra este facuta sa se murdareasca. Spray RENOVATOR – Spray RESTORE 01a cu pigment maro inchis. Dar va spun cum imi ingrijesc eu incaltamintea de piele intoarsa. Am un spray de curatat pielea intoarsa din care pulverizez cu generozitate pe . Se gaseste un kit de curatat pielea intoarsa in carrefour format dintr-un fel de perie si un spray dar eu n-am avut cine stie ce rezultat cu el, .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare