Egyrészt, mert szó szerint egy csapdáról van szó, a DPF ugyanis. Részecske szűrő kiégetés, de hogyan? A részecskeszűrés kiégetés nem más, mint az, hogy elég a korom.
Ft-ból megoldották a DPF problémát. A másik regenerálási mó amikor üzemanyag adalékkal történik a korom kiégetése. Itt is szenzor érzékeli, hogy a DPF megtelt korommal, . Rémálom a részecskeszűrő kiégetése - Kanosszajárás 3-as Meriva CDTI-vel.
Ott kezdem, hogy a motor DPF-el ellátott. A részecskeszűrő, azaz a DPF (Diesel Particulate Filter) azonban számos Euro4-esre is felkerült már, leginkább azokban az országokban, ahol . A modern dízelmotorok talán legtöbb problémát okozó része a koromszűrő, ismert nevén DPF. Ezért is más ügy a DPF, mint a Trabant kipufogójának kiégetése. A tisztítókúrát kis terheléssel (enyhén benyomott gázpedállal) és közepes, . A begyulladási hőmérséklet értéke a DPF típusától függ, nevezetesen, hogy van-e vagy nincs begyulladásihőmérséklet-csök- kentő katalizátoranyag a szűrőben .
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.