joi, 11 iulie 2019

Spalare instalatie racire opel

Curatare chimica instalatie racire auto - Problema se pune in felul urmator:- cand am cumparat masina acum multi ani, instalatia de racire era . Solutie curatare instalatie de racirepostăriIul 2015Motor U4se supraincalzeste in sarcinapostăriOct 2013Mai multe rezultate de la forum. Frati ladisti,am curatat circuitul de racire cu otet,asa cum imi.

Se va efectua schimbarea lichidului de radiator, conform instrucţiunilor producătorului şi se va utiliza preventiv soluţie de curăţat sistemul de răcire. Eu cand am spalat circuitul de racire l-am spalat de cateva ori cu apa cu furtunul. Iul 2013Ulei in sistemul de racire, Modalitate de indepartare a. Sept 2012solutii de curatare instalatie de racire, ce solutii exista.

Pagini similare133 RONSoluţie concentrată utilizată în general pentru curăţirea circuitului de răcire şi în particular a celor de la motoarele autovehiculelor. Eventual si restul instalatiei de racire? Sa inteleg ca nimeni n-a spalat radiatorul?


Members; 0; posts; Location:Constanta; Masina:Opel Astra F c14nz. Cum imi dau seama daca trebuie spalat radiatorul? Am vrut sa spal circuitul de racire,am desfacut cele conducte care ies din radiator si sa golit toata apa,am mai suflat putin si pe cele care ies . Ulei in vasul de expansiune de mult timp, Verdict grav.


Oct 2013Curatare circuit racire, Ce solutie sa folosesc? Mai 2012Curatare Instalatie de Racire, cu ce curatam?

Dec 2010Probleme Instaltie Racire Laguna 1. Depuneri in sistemul de racire - Forum Club4x4forum. Ulei in apa de racire nu este, motorul merge bine si nu are probleme cu. Eu am patit-o la opel,in mijlocul iernii nu mai aveam caldura,cu toate ca . O cutie de Calgon, d-ala de mashina de spalat, cu apa distilata, mers doua. Acolo era folosit in instalatiile de racire de la termocentrale, . Stiu ca pe vremuri instalatia de racire se spala cu o solutie de apa+otet.


Curatare instalatie de racire - Passat B5postăriMar 2016Spuma in vasul de expansiune - Golf IV BorapostăriMar 2014ULEI IN VASUL DE EXPANSIUNE - Fabia 1postăriMar 2011instalatia de racire - Tehnic (MKMK2)postăriOct 2006Mai multe rezultate de la vwforum. Wynn's Cooling System Flush - Solutie Curatare Sistem Racire este un produs concentrat creat sa curete ferm toate sistemele de racire ale automobilelor. Tu ai bagat otet si ai mers cu el in loc de lichid de racire respectiv apa ? In primul rand , daca in instalatia de racire s-a bagat NUMAI apa . Raspuns: Fiindca instalatia auto se poate infunda, aveti 4. Grupa constructiva: Solutie curatare, sistem racire; Grupa montaj: Produse. Dupa care se goleste instalatia de racire se clateste cu apa distilata si se . Deci, scos antigel vechi, umplut instalatia cu solutia mea, lasat sa ajunga la temperature de.


Pentru curatarea instalatiei de racire de depunerile de calcar sigur se.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare