Locomotivele diesel hidraulice aflate in exploatare, pot fi modernizate in atelierele de la Remarul Februarie SA, aducand prin aceasta beneficii insemnate . Locomotiva Diesel a înlocuit-o treptat pe cea cu abur, ulterior concurând cu. Diesel a condus la înlocuirea transmisiei mecanice cu cea hidraulică sau cu cea .
Pagini similareInaltimea maxima a locomotivei de la coroana sinei, 46mm. Latimea maxima a locomotivei, 30mm. Diametrul la cercul de rulare al bandajului in stare . Scurta prezentare a perioadei locomotivelor diesel hidraulice din Romania.
Locomotiva diesel hidraulica de 12CP este potrivita pentru remorcarea trenurilor de marfa si de calatori. Puterea mecanica furnizata de motorul diesel este . Producţia lor a început la Faur (August) Bucureşti în 1966. A fost construit un număr de 6unităţi. Echipată cu un motor Sulzer 6LDA28B şi . Din punct de vedere ”FeRoviaR”, merită să amintesc aici despre prima întâlnire cu o locomotivă diesel-hidraulică modernizată la Remarul 16 .
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.