joi, 1 februarie 2018

Vopsitorie chimica textile ploiesti

Rezultate pentru Spalatorii Curatatorii Vopsitorii în Ploieşti ; părerile clienților. Curatatorie chimica in incinta galeriei comerciale a hypermarkului Real Ploiesti. Va asteptam in Ploiesti , langa Winmarkt Grand Center.

Haine din piele la comanda sau modelele proprii, intretinere, vopsire si reconditionare produse din . ARIELHAS SRL - VOPSITORIE, CURĂŢĂTORIE DE HAINE, Ploieşti, 10048 Strada Măceşului , (TELEFON MOBIL: 0724005348), România, Pe această pagină . Modamart Conf Srl, judetul Prahova: Societatea noastra a fost infiintata in anul 20si este o firma cu capital integral romanesc privat. Firma mp kops desing srl,vopseste:haine din piele,cojoace,incaltaminte,haine textile.

As vrea sa ma interesezi cat costa vopsirea unui blugi? Buna Ziua,Cat costa sa mi vopsesc o pereche de blugi? Oferte VOPSITORIE HAINE TEXTILE PLOIESTI - Vanzari, Cumparari, Servicii VOPSITORIE HAINE TEXTILE - catalog online si anunturi. A învăţat meserie pe vremea lui Ceauşescu, la îndemnul unui unchi din Ploieşti care lucra în domeniu şi care observase că tânărul are . Domenii: Servicii de vopsire si finisare a fibrelor si firelor textile, Vopsirea si.


Colortex pune la dispozitie servicii profesionale de spalat, curatat chimic si vopsit . Up-date: am început să oferim în magazin vopsea pentru textile, deocamdata. Trebuia sa umezesti foarte bine materialul textil inainte de vopsire pentru a . Anunturi de mica publicitate care contin: vopsitorie haine ploiesti.

Vopsea tesaturi pentru masina de spalat. De cate ori nu ti s-a intamplat sa iti placa o haina atat de mult incat sa o porti pana cand se decoloreaza? Acum vreo saptamani mi-am luat inima in dinti si mi-am vopsit o bluza.


Bluzita in sine imi placea foarte mult, doar . Atelier Haine Piele Reparatii Vopsitorie, București. Reparam si vopsim orice articol din piele. Curatare sau vopsire ghete piele de la Modamart Conf Srl.


Rezultate pentru Spalatorii Curatatorii Vopsitorii în Ploieşti ; părerile clienților, . Vand cub taburet taburel Piele naturala, stare buna, necesita vopsire. Mobila - Decoratiuni Decoratiuni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare