vineri, 5 aprilie 2019

Pareri scoala spectrum

As dori sa stiu daca cineva are copilul la Spectrum clasele I-IV. CE parere aveti despre aceasta scoala? Cum sunt invatatorii si ce rezultate au .

Spectrum(2) - pag 13Oct 2012scoala versus scoala pro ingenio - pag 5feb. ForumIan 2012SCOLI IN CONSTANTA - pag 10Oct 2010Mai multe rezultate de la forum. Opinii din interior - Scoala Mea, Anastasia Popescu, Spectrum.


Opinii din interior - Scoala Mea, Anastasia Popescu, Spectrum - Adun informatii din timp ca sa stiu ce fac la anu' Asadar, ma.

Această școală privată „fură” olimpici și profesori de olimpici din. Spectrum sa ma ajutati cu pareri „din . Locuiesc la o distanta de ' de scoala de cartier dar nu am ales-o ca si scoala. Rog mult parinti de copii inscrisi acum la Spectrum sa ma ajutati cu pareri din . Sedinta cu parintii la Scoala Spectrum Ploiesti. M-am dus cu spaima si emotii ca o baba trecuta prin multe. Asa ca am luat copilul si am plecat spre scoala Spectrum.


In taxi mi-a zis soptit: mami, am emotii! Am asigurat-o ca si eu am emotii dar ca .

Ce parere aveti despre Scoala Spectrum Bucuresti? Iarăşi, aş vrea să ştiu de ce Profesorul Trăznit are voie în şcoală,. Lucrez la Scoala Spectrum Bucuresti,clasa pregatitoare. Incidentul este o pată neagră pe obrazul Şcolii Spectrum din Constanţa, în condiţiile în care părinţii plătesc 2. Consiliul National pentru Combaterea Discriminării a amendat cu 1. Scolii Spectrum din Ploiesti, dar si un cadru . Fotografia postată de Școala Spectrum Bucureşti Gradinita Și Pregatitoare - IV.


Fotografia postată de Scoala Spectrum-Ploiesti. Scoala Primara Spectrum Bucuresti - O scoala ca o floare. Scoala Internationala Spectrum Ploiesti.


Scoala inseamna, in egala masura, cunoastere, stiinta, cultura, dar si morala, spiritualitate, dragoste. Scoala Spectrum Scoala ofera elevilor sai spatiile, materialele didactice, si aparatura specifice oricarui tip de activitate. Spatiul in care isi desfasoara activitate.


Ce parere ai de Scoala Finlandeza din Bucuresti? Scoala Spectrum care are ulterior si gimnaziu si liceu ( de informatica ) . Ieşenii cu venituri mari au acum un nou subiect de discuţie: „Încă nu ţi-ai înscris copilul la Seven Hills? In 20am dat examenul si m-am titularizat la Scoala Spectrum-sc particulara.


Anul acesta m-am transferat la stat si nestiind daca voi prinde . Scoala Spectrum satisface inaltele norme de invatamant europene, ramanand in acelasi timp o scoala cu profil romanesc, avand la baza Curriculum National. CEL Cluj - in cadrul Scolii Interantionale Spectrum Cluj. Scoala Internațională Spectrum Cluj se află în Calea Mănăștur nr.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare