joi, 25 aprilie 2019

Masaj anticelulitic cu vacuum pareri

Am citit pe net despre vacuum si se pare ca sunt pareri care interzic. Apr 2012Eficacitatea vacuumului pentru celulitaIan 2009Aparat portabil pentru masaj cu vacuum CELLULESSIun 2008Cine a apelat la tratamente anticelulitice? Vacuum anticelulitic - pareri dupa sedinte - Alecia.

Pagini similareVacuum anticelulitic – pareri dupa sedinte. Ba mai mult, mi s-a spus ca masajul modeleaza foarte bine corpul (serios?). Tratamentul anticelulitic cu vacuum deja este unul clasic si traditional in.


Etapele tratamentului cu vacuum pentru eliminarea celulitei.

In a doua faza se efectueaza masajul anticelulitic, realizat cu ajutorul unor componente metalice, . Este o parere invechita de care trebuie sa scapam. De durut pe mine m-a durut mult mai putin decat masajul anticelulitic, mi se pare chiar mult mai usor de suportat iar la efecte sint incomparabile . O noua procedură cosmetică și-a făcut aparitia la Medgidia. Aceasta este simplă şi se numeşte Masajul. Eu am inteles ca vacuum-ul este cel mai eficient in slabirea in cm. Eu am avut abonamente combinate-electro,masaj si parargil si as vrea sa.


Apr 2011Aparate pentru masaj anticelulitic! Iul 2008Aparatul de masaj vacuum CellulesspostăriMai 2008vacuum pentru sani, stie cineva?

Evaluare: - ‎voturiTipul aparatului: In functie de mecanismul de actiune, aparatele pentru masaj anticelulitic pot fi de tip rola, cu vacuum, cu ultrasunete, sau cu lumina infrarosie. ELECTROSTIMULAREA-ne ajuta oare sa slabim? Mai 2009Masaj AnticeluliticpostăriApr 2008Mai multe rezultate de la forum. Terapia cu vacuum distruge nodulii celulitici şi pe cei adipoşi,.


Masajul anticelulitic si celulita - Masajul anticelulitic nu trateaza definitiv si complet celulita, insa poate contribui cu siguranta la uniformizarea suprafetei pielii. Starvacul este, de fapt, un aparat care efectueaza un masaj anticelulitic, combinand vacuum-ul (aspirarea), palparea si masarea. Terapia cu vacuum pentru remodelarea corporala - tratamente anticelulitice si de slabire. Procedura consta intr-un masaj de tip aspiratie, in urma caruia este . Ce parere aveti de masajul anticelulitic? Mi-a zis o prietena ca daca esti in stadiul sedinte de vacuum si sedinte soc fac minuni.


Am facut si eu sedinte de cavitatie, plus impachetari, masaj si electrostimulare, sa va spun rezultatul? MASAJ ANTICELULITA 50min + sedinta ELECTRO 45min – 99lei. VACUUM SLIM 30min + masaj facial 15min – 99lei.


Impachetari Crio - Peeling corporal - Masaj corporal - Masaj facial - Masca faciala - Tratamente maini picioare - Gomaj brate picioare. INAMICUL NUMARUL IN LUPTA CU CELULITA Sedintele de vacuum bipolar cu .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare