vineri, 19 aprilie 2019

Calc camasi

Călcare tradițională a hainelor într-o manieră personală, casnică. Serviciu disponibil la noi acasă, cu livrare. Da, eu sunt tipa cu pălărie din clipul de mai sus, și sunt cea care a dat naștere ideii și care s-a ținut de ea timp .

Eram o corporatista intr-o corporatie germana si ideea cu 'Calc camasi' mi-a venit in timp ce lucram acolo. Gândurile m-au tot pândit în ultimele săptămâni, dar acum am reușit, în sfârșit, să verbalizez și respectiv să și scriu. Au făcut din corvoada domestică o afacere de viitor: Eu sunt Oana şi calc cămăşi.


Covăsneanca recrutează colege de călcat dintre femeile casnice din București.

Noi ce facem prin Calc Cămăși este să ne ferim de conceptul automatizării și să ne focusăm pe lucrul manual, clasic, bine făcut. De profesie freelancer, pricepandu-se la copywriting, comunicare si strategie de bran Korda se ocupa acum singura de business-ul Calc . Si daca lui frate-miu si varu-miu le iau bani daca le calc camasile, . Calc Camasi Startup profile Includes Founders, Employees, Investors, Recommendations, Videos, Deals Jobs. Pentru cine nu se pricepe la calcat s-a inventat: calccamasi. Un tutorial destul de complet despre cum se calca o camasa corect.


Trebuie să-ţi spun ceva”, mi-a zis Oana în timp ce-mi pregăteam agenda şi reportofonul pentru interviu, „la Calc Cămăşi o să renunţ”. Doamna ani, calc camasi barbatesti la domiciliu. Doamnelor, va rog ajutati-ma cu experienta voastra.

Jumatatea mea legitima poarta numai camasi la . Calc camasi si le calc la mine acasa. Le aduceti impachetate langa umerasele dvs si vi le returnez pe umerase mult mai fericite decat le-ati . Voi cum reuşiţi să călcaţi cât mai uşor cămăşile din bumbac ? Eu sunt la început de drum în această meserie :D şi îmi ia cam o oră să calc o . Tata, m-am saturat sa imi calc camasile. Ai grija: va trebui sa inveti sa calci rochii. Pe cat de multe articole exista scrise pe acest subiect, pe atat de multe modalitati, astazi voi prezenta felul in care eu imi calc camasile.


Un clip care prezintă, pas cu pas, cum se calcă corect o cămaşă. Călcatul cămăşilor nu e pentru oricine o treabă uşoară. Multe femei tinere se plâng că nu au apucat să înveţe de la mama sau bunica cum se . Va fi lansat în Ianuarie 201 iar până atunci, oamenii își pot achiziționa servicii de călcare în avans, . Iar acestea fiind spuse, de aveți de călcat cămăși de călcat puteți vizita site-ul CalcCamasi. Sunt si eu la inceput si incerc sa-mi calc camasile.


Cum se calca camasa pe fata sau pe dos,pe internet am vazut un video si a calcat-o pe fata, . Calc Camasi hasn't shared anything on this page with you.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare