miercuri, 27 iunie 2018

Cupa menstruala unde se gaseste

Cupa menstruala alternativa mai sanatoasa pentru tampoane si absorbante. Pana acum am folosit cupa aceea care se gaseste in magazine,cu utilizare de . Incepand cu luna ianuarie 201 cupa menstruala Softcup se poate gasi si in.

Softcup este o cupa flexibila pentru uz intern, ce se plaseaza in jurul colului . Cupa menstruala in Romania - informatii si magazin online. Nu o sa pierd timpul sa va explic ce e cupa menstruala, gasiti suficiente. Acum folosesc atat cupa, cat si tampoane, pentru ca mai aveam in casa,.

Cupa menstruala este o alternativa inedita la tampoane si absorbante, insa femeile. Cupa menstruala ce masoara cm lungime, se foloseste intocmai precum un tampon, fiind plasata aproape de colul uterin, de unde recolteaza fluxul menstrual. Femeia modernă este activă timp de 3de.


Am primit, gratis, o cupa menstruala Iris, de la Bianca, aka Mamica Bio, aka. Parerea mea proprie si personala :), despre cupa menstruala. Cupa menstruala se introduce in vagin in timpul sangerarilor menstruale,.


Acum an si jumatate am scris un articol despre cupa menstruala si avantajele. Chiar nu stiu de ce nu se gaseste si la noi in farmacii, tot noi, . O cupa menstruala este un dispozitiv in forma de clopotel care se poarta in interiorul vaginului in timpul menstruatiei cu scopul de a colecta lichidul menstrual.

Zeiţa din tine – review cupă menstruală. Pana cand am descoperit CUPA MENSTRUALA. Eu gasesc acest aspect extrem de interesant. Dacă în luna decembrie anunţam foarte încântată că a fost adusă şi la noi în ţara cupa menstruală Softcup ( puteţi citi aici ), acum a venit . Cupa menstruala, dupa cum ii spune si numele, este deci o cupa cu dimensiuni bine calculate, confectionata din silicon medical 1. Cupa menstruala este un dispozitiv din silicon medicinal, de forma unui clopotel, ce se insera in vagin in timpul menstruatiei si colecteaza . Softcup este o cupa menstruala flexibila pentru uz intern, ce se plaseaza in jurul colului uterin.


Ea colecteaza, nu absoarbe, lichidul menstrual. Am auzit de cupa menstruala Iris Cup in urma cu vreo doi ani. Adela, spune mi te rog de unde iti cumperi Tampax?


Cupa menstruala este un mic “paharel” facut dintr-un material de inalta. Apoi, gaseste-ti o pozitie potrivita tie, umezeste cupa si pliaz-o .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare