vineri, 24 august 2018

Infectie urinara in sarcina forum

Am si eu o mare dilema va rog sa ma ajutati cu un sfat. Tin sa specific ca sunt noua pe forum. Si eu am facut infectie urinara nespecifica cind aveam saptamini de sarcina.

Atunci am postat prima oara pe forum,era in noiembrie 2001. Infectii ale tractului urinar in timpul sarcinii - pag - Forum. Aug 2009Ajutor - infectie urinara - Nolicin in sarcina?


ForumIun 2006Infectie urinara la saptamaniMai 2004Mai multe rezultate de la forum.

Sunt insarcinata in luni si am o infectia urinara tare dureroasa. Sunt la a doua sarcina si prima a fost la fel in privinta sensibilitatii tractului . Apr 2013infectie urinara cu e coli si insarcinata in saptamana 12. Iun 2011Macmiror in sarcinaAug 2009va rog ajutati-ma cu un sfat ! Raspunsuri burtici,care ati avut infectie urinara in sarcina,ce tratament va dat doctorul? FORUM › Disconfort si probleme › Intrebarea curenta ID: 55168 . Buna seara mamici, Am o intrebare pentru mamicile care au avut.


Nov 2014Este grava infectia urinara in sarcina ? Iul 2013buna fetelor,am venit de la med de fam ca mi-au iesit rezultatele.

Buna fetelor, Dupa aproape ani de cand astept minunea din burtica mea, am o problema care imi umbreste . Sunt de-abia intrata pe forum, desi citesc de mult si cu foarte mult interes tot ce spuneti. Eu am avut o infectie urinara in sarcina (la inceputul lunii a 4-a). Sunt gravida in saptamani si problema mea e urmatoarea: am o infectie urinara destul de agasanta; la examenul urinei s-a descoperit . E coli in sarcina - Comunitatea SfatulMedicului. Am de ani, sunt insarcinata in de saptamani si am infectie urinara cu E Coli de mult timp si . Infectiile urinare în sarcina se definesc ca prezenta a cel putin 100.


Infecţiile urinare sunt mai frecvente în timpul sarcinii din cauza schimbărilor la nivelul tractului urinar. O infecție a tractului urinar se produce atunci când urina este. Ma tot chinui cu o infectie urinara de cativa ani buni.


Inca de la inceputul sarcinii mi s-a descoperit ureaplasma. Medicul a tot amanat tratamentul, fiind prioritara tratarea unei infectii urinare care a . Chinolonele si fluorochinolonele (Zanocin, Nolicin) sunt utilizate in general in tratamentul infectiilor urinare. Utilizarea chinolonelor in sarcina a . As ruga pe cititori cu un sfat pentru infectia urinara care am capatat-o pe sarcina de era sa imi provoace nastere prematura,poate sa fie si .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare