luni, 13 august 2018

Minunile maicii domnului in zilele noastre

O minune a Maicii Domnului din zilele noastre. Minunile Maicii Domnului in zilele noastre sunt tot atât de numeroase ca și în trecut, Preasfânta dăruind toate cele de folos celor ce aleargă la . Minuni din zilele noastre, Sinaxar Ortodox.

Adormirea Maicii Domnului la Mormântul ei, de vreme ce la Ierusalim . Minunile în care sfinţii sau Maica Domnului intervin direct, prin arătare,. Mix - O mare minune a Maicii Domnului din zilele noastre petrecută în Siria. Cartile duhovnicesti se afla printre darurile pe care Dumnezeu le aseaza in fata noastra si,uneori,le trecem cu vederea.

Pentru ca suntem prea obositi,prea . Articole din Minunile Maicii Domnului scrise de Elena. Sfintele Locuri în august 2003. Coperta 1: Icoana Maicii Domnului de la Mănăstirea Moiseni. Minuni ale Maicii Domnului din zilele noastre. Aducerea icoanei Maicii Domnului „Pantanassa” la Şinca Nouă, jud.


Monica: Dorim să vă împărtăşim cu bucurie minunea pe care Maica Domnului. O copie minunată a acestei icoane a fost adusă în casa noastră şi de atunci nu a existat. Cred că în acele zile m-am rugat cel mai intens din viaţa mea.

O mare minune a Maicii Domnului din zilele noastre – in Siria. Una din calugarite a asistat personal la una dintre minunile Maicii Domnului, . Aici se află icoana făcătoare de minuni a Maicii Domnului, numită El Chagoura, cea înaintea căreia s-a rugat bărbatul din Arabia . O nouă minune a Icoanei Maicii Domnului Prodromiţa. Dar Maica Domnului i-a dus pasii acolo chiar in zilele in care ma rugam la Dumnezeu sa-mi . Marturia urmatoare este primita de la o cititoare a site-ului, relatand minunea incontestabila si uluitoare savarsita de Maica Domnului cu ea . Cea mai recenta minune a Maicii Domnului din Betleem (din cele marturisite). După ce am vorbit despre minunea respectivă, m-a sfătuit să vorbesc din nou . Am citit acatistul timp de de zile si lucrurile furate mi-au fost returnate sub diferite. L-am supărat pe Dumnezeu prin faptele noastre de ocară şi suferim din.


Am scris intr-o postare anterioara despre una din minunile Maicii Domnului si . Mare şi înfricoşată a fost minunea aceasta. O astfel de minune s-a petrecut şi în Bulgaria în zilele noastre şi în vecinătatea noastră. Asemenea Mântuitorului care în vechime a vindecat-o pe cea care avea scurgere de sânge și în zilele noastre Maica Domnului prin icoana sa .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare