miercuri, 22 iulie 2015

Probleme pompe karcher

Salut, Am achiziționat un aparat karcher 3. SH si as dori sa imi spuneți si mie daca sunetul pe care il scoate, cand este in repaus, este . Nu e problema mea cât cere un producător pe produsul lui, ci să.

Cum sa folosesti un aparat de presiune Karcher impreuna cu o sursa de apa alternativa : apa din. Am avut probleme cu supapele pompei insa am desfacut-o bucatele si . Mai sunt cele Karcher dar din cate am inteles cedeaza pompa la ele. In plus e problema cu spumatul, se pare ca spuma ca la spalatorie nu . Aparatul meu de curatat cu inalta presiune nu aspira solutii de curatat!


General pentru toate aparatele:Aparatul de curatat cu inalta presiune. Pare sa fie o pompa cu pistoane comandate prin nis. Ok, totul este in regula acum, mai am o singura problema.


Nettoyeur haute pression - plus de pression karcher. Pagini similareTraducerea acestei paginimar. Bonjour j'ai eu un problème semblable, le KARCHER fonctionnait.


Bonjour à tous, J'espère que vous pourrez m'aider car je suis un peu perdu.

J'ai fait l'acquisition d'une pompe Karcher BP 7.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare