marți, 29 noiembrie 2016

Cod cor 515301

Ingrijitor cladiri - Cod COR 5153- Detalii. COR 20Clasificarea ocupatiilor din Romania.

Coduri COR pentru toate ocupatiile. Nivelul de instruire: (studii medii). PERSONAL DE SUPRAVEGHERE, INCLUSIV PENTRU ACTIVITATI DE CURATENIE SI INTRETINERE IN BIROURI, HOTELURI SI ALTE INSTITUTII.

Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa . Cod COR 5153Ingrijitor cladiri - codul ocupatiei. S-a modificat codul COR devenind 5153care impune un anume nivel de instruire, studii medii. Ce trebuia sa fac in aceasta situatie? Doamna, mergeti in COR si verificati cele doua coduri: 5121si 515303.


Eu la muncitori necalificati in codul cor am gasit numai femeie de. Asa am 5153- ingrijitor cladiri numai ca eu nu am nici o diploma, am .

Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa . ISCO 08: 515301), sunt întocmite respectând cerințele Codului muncii actualizat. Compartimentul zone de agrement și . COR 5153(post), gradația clasa de salarizare 2. Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant . III, cod COR: 8182Compartiment bazin olimpic;; post de îngrijitor, cod COR: 5153Compartiment . III, cod COR: 8182Compartiment bazin olimpic; – post de îngrijitor, cod COR: 5153Compartiment . Ocupaţiile avute în vedere în stabilirea ariei ocupaţionale sunt: 5153- „Îngrijitor . COR 5153), în cadrul Universității de Medicină și Farmacie „Victor Babeș” din Timişoara. POSTURT ingrijitor, pe perioadr nedeterminatr ,cod CoR 515301.


INGRIJITOR CLADIRI cod COR 515301.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare