miercuri, 9 noiembrie 2016

Desfundare sifon pardoseala baie

Daca locuiti la bloc, e foarte posibil ca dusul sau cada sa aiba scurgere comuna cu lavoarul, amandoua fiind . Noile sifoane de pardoseala preiau doar apa de pe suprafata. Muscolo, un fas, f putin s-a desfundat.

Exista vreun fel de solutie care poate desfunda? In baie am tras scurgerile la un sifon de pardosela, si le-am scos . Cum mi-am desfundat țevile din baie,rh:joienegru. Mirosul urat din baie - sifonul de pardoseala e de.

Mirosul-urat-din-baie-sifonul-de-pardoseala-e-de-vina. Desfundare sifon pardoseala baie,rh:desfundare-canalizare-tevi. Semnalați o altă imagineSemnalați imaginile ofensatoare.


CUM desfund o scurgere in pardoseala - :angry: problema e in felul urmator: scurgerea in pardoseala din baie e colmatata din 8 de cand a fost construit. Toate produsele de desfundat tevi (mr. muscolo etc) contin soda caustica. Oricum cred ca ai putine sanse sa repari sifonul.

Cum mi-am desfundat țevile din baie. Norocul meu a fost că la sifonul flexibil (pe unde se scurge apa din chiuvetă) nu era silicon. Pentru desfundarea sifoanelor de pardoseala, se scoate mai intai capacul sifonului . Practic: A avut cineva teava de scurgere de la baie �nfundată si a reusit să o desfunde?


Atentie si la substanta de desfundat care este de fapt in mare masura . Elibereaza eficace scurgerea sau sifonul de la chiuvete din bucatarie, bide-uri, cazi de baie, chiuvete, dusuri obturate de fire de par si resturi diverse, eliminand . Cum se desfunda cada de la baie : ce scule iti trebuie si pasii de urmat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare