vineri, 12 mai 2017

Urinex este antibiotic

Am luat un tratament cu ovule clotrimazol, am luat urinex, urinal akut, pt ca . Urinex - Indicatii Adjuvant ca antiinflamator, antiseptic, antispastic in. URINEX, capsule moi gelatinoase (protejate enteric) - Indicatii: Tulburari renale si urinare; spasme dureroase si inflamatorii ale tractului urinar asociate cu .

Prospect Urinex, capsule moi gastrorezistente - indicaţii şi contraindicaţii, mod de administrare şi precauţii. Dictionar de medicamente - Prospect URINEX - COMBINATII. Stiu,dar tinand cont ca am inceput antibioticele, nu cred k voi putea face .

NICI UN ANTIBIOTIC,PT ORICE FEL DE AFECTIUNE NU SE IA. Forum anticonceptionale - AntiConceptionale. URINEX – antiseptic si antimicrolitiazic urinar. Urinex is an antibiotic that fights infection caused by bacteria.


Urinex is used to treat bladder infections. Urinex may also be used for purposes not listed in Urinex . Daca totusi trebuie sa luati antibiotic, imediat luati dupa ce terminati antibiotcele. Daca luati probioticele in timpul tratamentului, antibioticele le vor omori,.


Urinex, No-spa, ceaiuri si multe din sfaturile pe care ni le-ai dat. Am mers la control, au descoperit shi ceva nisip la rinichi si pe langa antibioticul Nolicin mi`a pescris si Urinex-medicament ce nu l'am putut . Eu incurajez metodele naturiste,antibioticele nu fac altceva decat sa. Daca nu, merg la doctorul de familie sa-mi prescrie un antibiotic, parca urinex, o singura doza . Urinex may also be used for purposes . Dupa a 3-a runda de antibiotic (Nitrofurantoin) sumarul de urina arata.


De atunci urinez des si putin, am luat urinex,cifran,vitamina E si altele . Am stat zile internat unde mi s-a administrat antibiotic perfuzabil CEFORT , urisan , urinex. Apoi am fost trimis acasă cu medicamentația de Efficef 2mg 10 .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare