marți, 9 iunie 2015

Coral mine pareri

Coral mine calciu coralie - Buna seara. Coral Mine filtreaza apa de baut, creste pH-ul, ionizeaza apa scazand ORP-ul (transforma apa in antioxidant), scade tensiunea superficiala, structureaza apa si . Eu am înlocuit un timp Coral Mine (recomandat de profesorii mei) cu argilă, dar când.

Scheletul de coral este un complex de saruri minerale care determina proprietaţile. Nu exista nicio recenzie sau parere despre acest produs. Al doilea pas pentru un tratament este folosirea unor plicuri cu praf de corali , aşa numitul CORAL MINE care poate fi achiziţionat la pachet de sau de . Calciu Coral - in experienta mea si asta are efecte foarte bune, dar.

Daca tu vrei musai sa experimentezi odata cu mine, atunci poti citi despre Coral Mine aici si. Calciul Coral-Mine obţinut din coralul alb Sango (coral marin fosilizat) creează în organism un mediu. Sugestiile date de utilizatorii TPU au . Intre timp am citit parerile mai multor oameni care au patit la fel si. Cu Microhidrina, HydraCel si Coral Mine poti transforma apa moarta in .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare