joi, 20 octombrie 2016

Curatare radiator tractor

TRACTOR UNIVERSAL 6- SaS_10 on , said:De ce nu a conceput constructorul si. Pentru asta ai nevoie de o solutie de curatat radiator. TRACTOR UNIVERSAL 6- Page 226postăriOct 2015Tractor U4( Long 4tractor ) - Page 174postăriIun 2015TRACTOR UNIVERSAL 6- Page 126postăriOct 2013TRACTOR UNIVERSAL 6- Page 81postăriOct 2012Mai multe rezultate de la forum.

Curatarea radiatorului in pasi simpli - Masini. Curatarea radiatorului este o parte esentiala a procesului de mentenanta, cu efecte pozitive asupra performantei masinii si duratei de . Salut Am radiatorul infundat exista cumva in comert vreo solutie care sa ma. A raspuns turbojack EXPERT (311puncte) acum ani Curatare cu jet de apa .

Curatare schimbator de caldura din cupru intr-o secunda. Am vazut in real o sulutie de curatat radiatorul la 16lei. Acum nu stiu ce sa folosesc, voi ce sfat imi dati, sau poate ar trebuii sa verific altceva? Soluţie concentrată utilizată în general pentru curăţirea circuitului de răcire şi în particular a celor de la motoarele autovehiculelor. Solutie Protec pentru curatarea sistemului de racire cu apa;.


Pentru orice motor cu sistem de racire cu circuit inchis;. Elimina depunerile din sistemul de racire, . Solutie curatare radiator Stac Italia Radiator Flush, 250ml , solutie oprire scurgere radiator , magazin online piese auto noi la super preturi! Cunoasteti o alta varianta pentru curatarea circuitului?

Am curatat radiatoru cu detartant nufaru si mr muscle ( am radiator de cupru).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare