miercuri, 6 decembrie 2017

Pete de mucegai pe perdele

Obiectele de bumbac și in se curăță spălându-le în apă fierbinte cu săpun și sodă (sau detergent). Eu n-am probleme cu mucegaiul la perdelele de dus -cele din. După ce au stat mai bine de jumătate de an împăturite prin dulapuri, hainele de vară capătă un miros neplăcut și chiar mici pete de mucegai, .

Petele de mucegai de pe obiecte de bumbac si in se scot spalandu-se in apa fierbinte cu sapun si soda. Curățirea petelor mici de mucegai (sub metru pătrat). Mucegaiul este neplacut, atat prin aspect, cat si prin efectele nocive pe care le are asupra sanatatii. Bebelusii sau copiii nu trebuie sa stea .

Lipsa unei descrieri privind acest rezultat este cauzată de fișierul robots. Pentru îndepartarea petelor de pe matase si lina se foloseste o solutie diluata. Petele de mucegai vechi de pe tesaturile albe de bumbac se pot îndeparta prin . De cele mai multe ori, mucegaiul se formeaza in secret. Un miros specific si mici pete negre pe pereti, tavan sau pe spatele mobilierului vechi .

CUM SCOT PETELE DE MUCEGAI PE TESATURI. Petele de mucegai se fac de la umezeală şi sunt uşor de recunoscut. Cele recente au o culoare gri-deschis, iar cele mai vechi, de la gri-închis . Mirosul de haine statute sau petele de mucegai dispar daca haina se pune la inmuiat in otet.


Sosul de rosii si sucul de fructe dispar in apa cu . Si eu am avut perdea la dus, tot din textil. Dupa ce am spalat-o la masina am observat si eu ca petele negre, ca de mucegai nu se iau la spalat, . Va rog frumos imi spuneti si mie o reteta de scos petele de mucegai? Tot ce trebuie sa stii despre mucegaiul din casa: ce este, cum si de ce. Un perete igrasiat se recunoaste prin petele de umezeala, vizibil mai . Pe lângă faptul că mucegaiul alterează aspectul perdelelor de duș, acesta poate.


Combinat cu înălbitor, oțetul de mere elimină orice tip de pete și creează o . Bicarbonatul va ajuta ca resturile alimentare arse și petele de mâncare. Petele de mucegai pot fi îndepărtate și cu produse naturale, nu numai cu produse din comerț.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare