Domestos susţine igiena de şi contribuie la îmbunătăţirea condiţiilor de igienă în şcoli şi grădiniţe. Concurs derulat cu sprijinul Ministerului Educaţiei . Fii alături de Domestos în concursul național “Susține igiena de 10”, ce are ca scop reabilitarea grupurilor sanitare din școli și află cum copilul tău poate face .
Concursul se adresează elevilor din ciclul preşcolar şi primar. Domestos lansează cea de-a doua ediție a concursului național de creativitate – „Susţine igiena de 10”, cu sprijinul Ministerului Educației . Domestos a lansat a doua editie a concursului national de creativitate - „Sustine igiena de 10”.
Programul isi propune sa contribuie la . Domestos lupta impotriva microbilor si lanseaza, cu sprijinul Ministerului Educatiei si Cercetarii Stiintifice, concursul national de creativitate pe . Concurs pentru ocuparea funcțiilor vacante de inspectori școlari generali adjuncți. Concurs national Domestos sustine igiena de nota 10. Inspectoratul Scolar Judetean Brasov.
Domestos luptă împotriva microbilor și lansează, cu sprijinul Ministerului Educației și Cercetării Științifice, concursul național de creativitate . Ca un autentic expert în igienă, Domestos te ajută să trăiești într-un mediu cu adevărat curat, fie că ești acasă sau la . Domestos continuă inițiativa educațională “Susține igiena de 10”. Inscrierea materialelor creative in concurs se realizeaza de catre .
Concursul „Igienă acasă și la școală, pentru secțiunea claselor I-IV, s-a încheiat după. Decebal, Județul Dolj, cu mascota Domestos Ica. PDF document, 3kB (3809bytes). Concurs online la care poti castiga 500 30sau 20euro.
Domestos pentru igienizarea generala a scolilor + . Domestos, expertul în igienă, lansează şi în 20concursul “Susține Igiena de 10”, inițiativă desfășurată cu sprijinul Ministerul Educaţiei . Campania Domestos Sustine igiena de se desfasoara in perioada septembrie 20- noiembrie 2015. Campania se adreseaza elevilor cu varste .
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.