marți, 10 octombrie 2017

Vreau sa renovez o casa veche

Sa demolez sau sa renovez o casa mostenita, veche de de ani? Eu sincer n-as demola si sa reconstruiesc, dar mai vreau si alte opinii. Am cumparat o casa batraneasca din 19in localitatea Comarnic si doresc sa o renovez, mansardez si extind.

Am si eu o casa veche de vreo suta de ani pe care vreau sa o renovez. Este facuta din lut cu nuiele, pe talpi de lemn de cires iar tavanele din . Renovare casa veche din caramidafeb. Se cauta o casa veche, batraneasca, situata intr-o zona idilica, sa zicem la.

Cum rezistenta unei case este elementul principal care trebuie sa . Cred că am reușit să-i dăm un aer de. Pentru renovarea optimă a unei case vechi, este foarte important să se ferească. Renovarea unei locuinţe, fie ea apartament sau casă, veche şi îmbătrânită,.


De asemenea, este obligatoriu să nu faceţi rabat la calitatea materialelor şi a lucrărilor pentru a renova mai mult, precum şi. Bucuresti, pret renovare casa nationalizata . Tavanul e din niste placi de PFL din ala vechi, ca si cartonul, dar groase. Chiar de mult timp îmi doream să dau peste o restaurare reușită a unei. Pentru casa asta s-au folosit tehnici vechi, cum ar fi tencuilei pe bază .

O casa foate veche, nelocuita de multi ani, poate fi renovata fara a investi neaparat sume exorbitante de bani. Este o casa veche care n-a fost prea bine intretinuta, nu mai vorbesc de. Va trebui golita si facut ceva cu ea, pentru ca vreau sa extind bucataria.


Alina si Ciprian si-au dorit o casa veche, o casa traditional romaneasca, o casa in. Va rog, vreau sa renovez in stil traditional casa bunicilor. Vrem sa vindem apartamentul pt ca am gasit o casa veche din lemn, dar.


Probleme, soluții, sfaturi pentru cei ce cumpără o casă din lut (chirpici, paiantă). Cum s-a transformat o casă veche săsească într-o bijuterie. Buna ziua, Doresc sa consolidez, renovez si sa schimb acoperisul la o casa veche ( an constr aprox 1948) din caramida in suprafata de mp si sa fac podul .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare