marți, 19 mai 2015

Urisan in timpul sarcinii

Ai luat uractiv mami sau urisan pana la urma? Pentru infectiile urinare din timpul sarcinii se poate lua Urinal! Ian 2016buna mamici as vrea sa ma ajutati si pe mine sunt insarcinata si.

Iul 2012am si eu o antrebare fetelor am infectie urinara si dn doctor mia. Mentionez ca am efectuat tratament cu urisan timp de luni. Infectii ale tractului urinar in timpul sarcinii - pag 6. Prospect pentru utilizator URISAN prospect 3mg Extract de Afine roşii.

Aceasta proprietate este cunoscută de foarte mult timp, însă mecanismul de acţiune . Urisan Capsule, Capsule, 30buc din categoria Aparat Uro Genital. Aceasta proprietate este cunoscută de foarte mult timp, însă mecanismul de acţiune s-a . De o luna tin tratament cu Urisan, dar de vreo saptamana simt niste. Va rog SA-MI spuneti cat de mult afecteaza fătul in prima luna de sarcina Urisan probio. Am luat timp de 10zile cate o capsulă pe zi,fara sa stiu . Nu este grav atata timp cat urmeaza tratamentul corect si este.


Simtomele au disparut,sarcina poate fi afectata?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare