vineri, 21 august 2015

Detergent bebelusi persil

Detergent lichid Persil Sensitive Expert Gel, spalari, 1. Fiind un produs destinat in primul rand bebelusilor, ar fi logic sa fie capabil sa . Detergenti si balsam Detergent rufe Persil la eMAG.

Si noua ne-a spus la fel medicul, sa nu luam un detergent special, insa am preferat sa luam totusi unul pentru bebelusi. Eu folosesc detergent lichid Persil pentru noi si un detergent foarte tare. Forum Rufele bebelusuluiMar 2014Forum Detergent special pentru bebelusi ? Am folosit apoi Sano pt bebelusi, iar acum Persil Sensitive, fara balsam. Acum si hainele noastre si ale lui le spal doar cu detergent lichid si . Detergent de rufe bebe cu lavanda si musetele, 15ml, Friendly Organic. Sfat de utilizare: A nu se lasa la indemana copiilor.


In caz contrar clatiti cu apa din abundenta. Ingrediente: 5- surfactanti anionici, . Si eu am spalat rufele Ericai cu detergentul pe care il foloseam si pentru noi (tide sau Persil). Am folosit la inceput un balsam pentru bebei sar .

Persil, primul detergent modern din Germania. Henkel au reuşit să revoluţioneze procesul de spălare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare