joi, 8 decembrie 2016

Mop cu aburi pareri 2014

Ce credeti despre mopul cu aburi (model si eficienta)? Acest mesaj a fost editat de ddaniel006: October 20- 01:PM. Eu am doua colege care l-au luat dar nu-l folosesc, parerile sunt impartite, am comandat si eu .

Care este cel mai bun mop cu aburi? Cum alegi un aspirator cu aburi performant pentru o curatenie fara cusur? Ce parere aveti despre acest produs, e bun de ceva, ca din ce vad in reclama e revolutinar, dar nu stiu daca si in practica e la . Aparat de curatat cu aburipostăriSept 2012h2o moppostăriIun 2008Mai multe rezultate de la forum.

Aparate de curatat cu aburi bune - Ghi Clasament si Recenzii pentru. Pagini similare Evaluare: - ‎de voturiMopul cu aburi incorporeaza un recipient pentru apa. In seria de pareri despre cel mai bun aparat de curatat cu aburi, acesta se integreaza in categoria de . Atunci când îți iei cel mai bun mop cu aburi, cu siguranță te vei bucura de o achiziție inteligentă mult timp. De aceea am decis să căutăm review-uri, păreri ale . Lipsesc: 201motive pentru care merită să-ți iei un mop cu aburi - Ioana spuneioanaspune.


După cum am auzit păreri, se pare că e foarte eficient un astfel de aparat. Spring SuperBlog 20(5); Superblog 20(18); Superblog 20(25); SuperBlog 20(3); Travel (20). Fetelor, are careva aparat de curatat cu aburi?

Intreb ptr ca as vrea sa cumpar pe viitor un Karcher steam cleaner (din acela mic) si vroiam o parere sincera despre ce poate. Mopul cu aburi, nu lasa dara de apa, doar abur care se evapora repede. Dispune de o perie rotativă rapidă ce ajută la strângerea prafului, a firimiturilor, .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare