joi, 22 martie 2018

Miros urat sifon pardoseala baie

Se pare ca interesul pentru acest articol este foarte mare, adica multa lume se confrunta cu aceasta problema. De la inceputul veri a inceput sa miroase urat in baie. Mirosul vine in principal de la sifonul din pardoseala si partial prin usita de la masca de la .

Verifica foarte atent sifonul din pardoseala. Intai, din punctul de vedere al sursei de miros neplacut, al doilea, din. Azi discutam despre o alta problema des intalnita si anume mirosul urat din baie cauzat de sifonul de pardoseala.


La mine in baie miroase tot timpul foarte urat, mirosul vine din tevile de.

M-am mutat de curand si am o problema cu mirosul din baie. Iar in sifonul din pardoseala, daca nu vrei sa-l inclocuiesti cu unul special, . Dupa ce am terminat toata casa si m-am mutat mai ales iarna in bai am constatat ca miroase foarte urat a canalizare.

Cuprins Cauzele Opțiuni miros de canalizare pentru rezolvarea unor. Scapă de mirosuri neplăcute în baie. Anomaliile instalarea ventilului hidraulic (sifonul); Sau înfundat. Pe cont propriu pentru a face față problemei respirația urât . Desfundare: WC, scaun de toaleta, sifon de pardoseala.


Descriere: Nu din plastic sau PVC! Productul se face numai dе mare calitate oțel- inox. Sistem integrat de monitorizare- ore protecție din miros neplăcut!


In baie am montat ventilator si totusi sunt aburi, iar mirosul urat persista. Am fost intrebat de cineva, de ce vine miros urat din sifonul de scurgere,. Problema canalizare casa, Miros urat in baie.


Mi se pare ca mirosul intra pe la sifonul de pardoseala dar nu sunt sigur. Adesea, apariția unui miros neplăcut în apartament influențează mucegai sau ciuperci diferite. Contaminarea poate fi doar în jurul valorii de colț, de exemplu, în sifonul de la chiuvetă. Ce altceva poate provoca un miros urât? O alta solutie este bine cunoscuta serie de sifoane „PRIMUS“ de la HL.


Informaţii suplimentare nici o posibilitate de integrare într-o izolație din compozit. Cum scapati de mirosul urat din baie. Deocamdata am lasat pardoseala asa cum s-a aflat, am spart decat.


De ceva timp se simte un miros foarte urat in doua bai aflate pe aceeasi coloana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare