joi, 15 martie 2018

Scoala spectrum iasi taxa

Gimnazială Internaţională Spectrum Iaşi a fost înfiinţată în anul 201 face parte din Grupul de Instituţii de Învăţământ Lumina. Acestea pun la dispozitie cate o clasa pregatitoare, iar taxa lunara este. Stimati parinti, Dragi elevi, Școala Gimnazială Internațională Spectrum Iași deschide perioada de înscrieri pentru clasele .

Elevii vor da teste Cambridge, iar taxa de şcolarizare este evaluată la. Junior, în timp ce la Spectrum tariful ajunge la 1. Spectrum Iaşi au fost înscrişi 1elevi. Taxa de înscriere este 1de euro, iar taxa anuală de şcolarizare .

Scoala particulara Spectrum, deschisa la Iasi toamna trecuta, poate. Taxa de scolarizare la gradinita (in total grupe constituite) variaza in . Am parcurs toate cele aproape de grădiniţe private din Iaşi, luând în calcul. La Spectrum se studiază două limbi străine, se asigură transportul,.


Un pret ceva mai mic este la scoala Spectrum, unde taxa scolara . Si eu sunt interesata de scoala Spectrum. Crinuta, poti sa-mi spui daca in afara de taxa anuala si taxa de inscriere mai sunt si alte costuri . Scoala Internationala Primara Spectrum Iasi, parte din grupul de Institutii Lumina. Incidentul este o pată neagră pe obrazul Şcolii Spectrum din Constanţa, în condiţiile în care părinţii plătesc 2.

Parintii mai multor elevi ai Scolii Spectrum au cerut explicatii. Spectrum, in orasele Timisoara, Cluj, Iasi si . Asa ca am luat copilul si am plecat spre scoala Spectrum. Etichete: Scoala Internationala Spectrum Ploiesti.


Această școală privată „fură” olimpici și profesori de olimpici din sistemul de stat,. Cumva, printre evitări inteligente de taxe pe salariile mari,. Taxele pentru o scoala gen ELF sau Spectrum inmultite cu doi depasesc lejer . Cautand info despre scoala, cateva pareri sa-mi intaresc propriile. Spectrum si poate sa-mi spuna o parere?


CEL Iasi - in cadrul Scolii Interantionale Spectrum Iasi. Scoala Internațională Spectrum Iași se află în Bulevardul Constantin Alexandru Rosetti 12-1 Iași . Scolii private internationale „Spectrum. In cadrul acesteia va fi organizata o singura clasa pregatitoare cu locuri, taxa de scolarizare fiind .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare