luni, 26 martie 2018

Origami 3d instructiuni in romana

Cum se face un coșuleț origami 3D. Coșulețul și lebăda origami cu module golden venture sunt cuplul din care au rezultat multe variații. Cum se face o lebădă din origami, tutorial explicat în limba română.

Mi-am creat o pagina pentru proiectele mele ce tin de origami si origami 3D. Aici am sa pun tutoriale in limba romana si am sa incerc sa le fac cat mai detaliate si . Invata cum sa faci o lebada din hartie folosind arta Origami. Bradul de Craciun este prima lucrare origami 3D.

Am inceput sa montez, prima data respectand intocmai instructiunile apoi, nu mi-a placut . Voi pune un filmulet, din care eu am invatat sa fac lebede, respectand instructiunile cu muulta rabdare, si am reusit fara ca altcineva sa imi . Vând ORIGAMI 3D unicate, făcute manual din hârtie 1! Pentru comenzi în țară, coletul se trimite prin Poșta Romană, iar plata se face ramburs la . Iarna aceasta am înnebunit pe toată lumea cu origami 3D. O să vă arăt cele mai ușoare forme din origami posibile. Acum după ce ați învățat să faceți foi pătrate vă arăt urmatoare .

Afla pas cu pas cum facem un superb buchet de flori origami,care poate fii utilizat pentru decor sau buchetel pentru nunta sau se poate . Find and save ideas about 3d origami tutorial on Pinterest, the world's catalog of ideas. Origami hearts, Modular origami and Origami patterns. De vanzare orice model origami (lebede, pauni, cosulete, vaza, Livrarea produselor se realizeaza prin Posta Romana (in toata tara) prin . Acum ceva vreme promiteam un workshop de origami de Crăciun. Trebuia să aibă loc ieri, dar încrederea mea în oameni m-a trădat din nou.


Jocuri Origami 3d instructiuni in romana - Jocuri noi Origami 3d instructiuni in romana - jocuri online gratis pentru copii, joaca acum jocuri Origami 3d instructiuni . Globuri de Craciun origami: cum sa faci decoratiuni din hartie pentru pom. Stelutele origami 3D de mai jos vei vedea ca sunt usor de facut si . Howto, 3 origami, curcubeu, vaza, tutorial, video, hartie,. Dacă aveţi probleme cu pliere de oricare dintre cifrele, origami, se referă la simbolurile secţiune, şi forme de bază. Majoritatea sistemelor au în esenţă o formă .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare