vineri, 24 februarie 2017

Cont drpciv tpu

Mi-am facut un cont totul a decurs normal, am ajuns la examenul auto(categoria B) inainte de . Salut, are cineva un cont pe e-drpciv, as vrea sa fac mai multe chestionare, nu doar cum pot pe gratis si n-as vrea sa dau 5e pentru ca dau . Pentru a răspunde la o întrebare trebuie să ai cont pe TPU.

SALUT TPU Vreau sa imi fac cont pe e-drpciv, un site cu teste de legislatie rutiera si vreau sa stiu daca este gratis sa-ti faci cont. Care este site-ul drpciv bun unde sa fac chestionare pentru categoria B Si ce. As dori, daca ma poate ajuta cineva cu un cont sau cumva sa pot avea acces nelimitat pe siteul e-drpciv.

Nu sunt genul sa schimb parola sau altceva, pur si . Salut TPU Am si eu o intrebare legata de crearea unui cont pe site-ul drpciv. Salut, mi-am facut cont pe e-drpciv si acuma mi-am uitat parola, da eu ma conectam direct ca mi-am salvat-o acolo, si acuma am tat incercat . Baieti,unde intru sa pot face chestionare de pe drpciv. E destul de riscant probabil daca iei doar cate 23-24.


Problema este ca pe site-ul oficial drpciv.

Salut stie cineva de ce nu pot sa fac chestionare pe drpciv in internet explorer, mi-am facut si cont dar cand incepe chestionarul se bifeaza raspunsuri gresite . Tutorial care te invata cum poti face teste auto pe drpciv. Chestionare auto online drpciv 2017. Pregatire completa pentru examenul teoretic la cat A, B, C, E si Redobândire din 15. Afla toate informatiile despre acest numar, consulta ce au zis alti participanti la trafic despre el.


Verifica disponibilitatea BH-76-TPU la registrul DRPCIV, fara cont . Directia Regim Permise de Conducere si Inamtriculare a Vehiculelor. Pe langa asta iti trebuie si un cont de ultilizator.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare