joi, 16 februarie 2017

Mop cu aburi h2o x5 pareri

Ce parere aveti despre acest produs, e bun de ceva. Eu nu am mop H2O, ci am Shark Steam Mop si sint foarte multumita de el. Dana,mopul tau si aspira sau numai sterge cu abur?

Oct 2008Mai multe rezultate de la forum. H2O - Management domestic - Culinar. Mopul cu aburi incorporeaza un recipient pentru apa. In seria de pareri despre cel mai bun aparat de curatat cu aburi, acesta se integreaza in categoria de .

Magazine şi preţuri - Aparate de curatat cu aburi H2O Mop Xde la RON! RON Solac LV 14ECOgenic PRO (pareri) de la 3700 . Ce credeti despre mopul cu aburi (model si eficienta)? Proper (sau alte soluții pt gresie și faianță de genul).


Eu am doua colege care l-au luat dar nu-l folosesc, parerile sunt impartite, . Buna fetelor,Am si eu o intrebare in legatura cu un mop cu aburi care vreau sa il cumpar, din reclama arata ca e super eficient dar nu stiu daca . Mai usor ca niciodata, noul H2O Mop Xe un aparat cu aburi in extrem de manevrabil si. Acest aparat de curatat cu aburi curata si dezinfecteaza toate pardoselile si covoarele, datorita puterii. Curata-ti si igienizeaza-ti casa mai usor si mai eficient cu puterea aburului!

Există obiceiul curățeniei de toamnă? Pe mine ma enerveaza la culme datul cu mopul in casa, noi avem numai parchet sau. H2O X- Mop cu aburi Mopul cu aburi H2O X este proiectat dupa un sistem. Mai usor ca niciodata, noul H2O Mop Xe un aparat de curatat cu aburi in. Cine sa folosit de H2O Mop X5-in-Steam Cleaner exprimatva va rog parerea.


Mop cu aburi - Beneficiaza de Garantia de livrare Okazii. Mop Cu Aburi H2o Victronic Vc-102. Brat prelungitor mop cu aburi H2O X5. Electronice si electrocasnice Alte aparate electronice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare