miercuri, 9 septembrie 2015

Infectie urinara tratament ciprinol

Ciprinol se utilizează la adulţi pentru tratamentul următoarelor infecţii bacteriene:. Ciprinol - INDICATII Infectii cauzate de microorganisme sensibile la ciprofloxacin: iinfectii ale tractului urinar; infectii. Inainte de tratament sip e parcursul tratamentului cu Ciprinol se va asigura bolnavului o stare de hidrate corespunzatoare.

Tin sa mentionez ca am facut tratament pentru infectie urinara dupa ce mi-a trecut ciclul anterior ,zile, o pastila la ore de Ciprinol 500mg, apoi am luat 3 . In timpul tratamentului cu Ciprinol se recomanda consumul adecvat de lichide. Daca partenerul are la randul sau analize sugestive pentru infectie urinara, chiar fara simptome, e bine sa se trateze. Nov 2010Infectie urinaraDec 2007ce sa iau pentru infectii urinare recurente?

Ca antibiotice ei recomanda de obicei, Ciprofloxacin sau Ciprinol,. Nimic nu poate să fie mai urât decât o infecţie urinară plus o. Personal, tratament medicamentos am urmat Urinal şi Nolicin. NOLICIN,Urinex, Urinal, Urinal Akut, Ciprinol, Citenal, No-Spa, Renalex etc.


Am avut de vreo doua ori infectie urinara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare