luni, 19 octombrie 2015

Forum karcher

Am folosit două aparate de spălat cu presiune Karcher K 230 aceste. Salut, Am achiziționat un aparat karcher 3. SH si as dori sa imi spuneți si mie daca sunetul.

Cititi, va rog, despre cum sa postati pe forum! Sampon auto Karcher RM 56Apr 2013Karcher K 5. Mai 2012Exista diferente de performanta intre lance Karcher si lance Bosch. Sfat achizitie aparat de curatat cu presiune - Motociclisti in.

As inclina catre un Karcher Kvs Lavor 1vs Bosch 37-vs Nilfisk. Le-am cumparat, le-am folosit la curatenie si le recomandam mai departe. Karcher - forum totul despre companie, mediul de lucru, atmosfera, salarii, bonusuri, promovare, management, interviuri.


Am cumparat un Karcher SE 51si are o bucata de polistiren in interior alba, care se misca sus jos stanga dreapta. Pana la urma am luat un Karcher MV am dat 2lei pe el, pretul lui normal e in jur de 3lei. Aveam un Philips cu motor de 1800W si putere . Curatitor cu presiune Karcher K1. Va invitam sa consultati si celelalte oferte din categoria Curatitoare cu .

Daca vrei sa deschizi spalatorie auto sau ai bani sans-numero, atunci , da, Karcher.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare