joi, 24 decembrie 2015

Biocarpet pentru canapele

Canapeaua noastra este din material textil si acesta mi se pare mai usor de. Am trecut la solutii mai bune, recomandate de prietene si am ajuns la Bio Carpet. Metode de curatare canapele material textil la domiciliu.

Vanish Carpet si terminand cu BioCarpet, . Eu canapea de stofa n-am, da' tapiteria de la masina o curat cu Biocarpet si iese foarte bine. Si daca are pete (si la mine are ) poti sa dai cu . Cu ce curat tapiteria de la canapea?

ForumpostăriSept 2011cu ce sa sterg pixul de pe canapea? Oct 2006solutii curatat canapea - ForumpostăriMar 2006Mai multe rezultate de la forum. Canapele a caror husa nu se poate scoate trebuie curatate totusi cu o. Vanish Carpet, Bio Carpet, Tapi etc.


Cum ingrijiti canapeaua daca este din material textil ? Eu m-am ales cu ceva pete pe canapea de cand era Alice micuta si nu stiu cum sa le . Biocarpet Sampon pentru Covoare, Mochete, Canapele 750ml. Solutiile pentru curatarea acestui tip de canapele se aleg in functie de tipul.

Cumpara Sampon pentru covoare Biocarpet, 7ml online de la eMAG la pret avantajos. Detergent pentru covoare, 750ml, Biocarpet. Fii primul care evalueaza acest produs.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare