vineri, 15 ianuarie 2016

Cu ce se scot genele false

Există femei care nu folosesc gene false deoarece cred că sunt foarte dificil de scos sau îngrijit, dar acest lucru nu este adevărat. Am vrut sa vad ce se intampla daca le scot, pentru a face o pauza. Genele false au cazut dar cele naturale nu arata prea bine.

Indepartarea genelor false poate parea un proces mai dificil decat cel de montare a lor. Insa, la fel ca si in procesul de aplicare a genelor false , vom observa ca . Am zis sa ma interesez si sa vad care e treaba. Treaba e asa: m-am programat la salonul Cameliei Negrea, .

Vom incerca sa oferim cateva sfaturi despre cum se aplica genele false tip banda si ce sa nu se faca atunci cand este vorba de gene false:. Pentru cine nu stie, genele fir cu fir nu sunt acelasi lucru cu smocurile aplicate. Port extensii de gene fir cu fir de doua luni deja, dar am avut parte de reactii.


Ma descurajeaza si simt ca degeaba mi le mai pun ptr ca imi vine sa mi le scot cand vad ca arata inestetic dupa cateva zile. Ai la îndemână opţiunea de a-ţi aplica gene false. Pe lângă cele câteva avantaje pe care le oferă privirii, extensiile de gene au şi . De scos le scoti cam greu, trebuie sa te speli pe fata .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare