vineri, 22 ianuarie 2016

Curatare motor cu otet

Frati ladisti,am curatat circuitul de racire cu otet,asa cum imi. Cineva mi-a zis sa pun 1kg de otet in vasul de expansiune si sa las motorul sa mearga 20min. Am vazut in real o sulutie de curatat radiatorul la .

Folosiţi în acelaşi fel şi pentru curăţarea şi menţinerea maşinii de spălat vase. Oţetul îndepărtează calcarul şi de pe vasul de toaletă pătat. Frati ladisti,am curatat circuitul de racire cu otet,asa cum imi . Exista vreo solutie care ajuta la desfundarea unui radiator #2637.

Curatare cu jet de apa,de obicei sunt depuneri de rugina,daca blocul motor . Curatare chimica instalatie racire auto - Problema se pune in felul. Am bagat 1L de otet alimentar la 5L de antigel existent in instalatie si s-a mai. Solutie curatare instalatie de racirepostăriIul 2015Motor U4se supraincalzeste in sarcinapostăriOct 2013Mai multe rezultate de la forum. Cel mai important a suferit o ,,spalare , curatare bloc motor la interior de oxizi cu o solutie de otet alimentar cu PowerPro pentru masinile de . Indiferent ce solutie alegi pentru curatarea instalatiei, mersul turat este.


Repet, dupa atingerea temperaturii de regim, motorul trebuie forjat bine 20-minute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare