luni, 11 ianuarie 2016

Idolul meu

Nu sunt obisnuita sa urmez un anumit model, sa imi doresc sa ma transform in alta persoana pentru ca o idolarizez , nu sunt o fana, nu am o . E arhicunoscut interesul Barcei pentru starul brazilian Neymar. La fel de bine este cunoscută rivalitatea, cel puţin la nivelul declaraţiilor, dintre catalani şi Real .

Coadă la poșta unde vin coletele externe. In aceasta carte va voi povesti despre idolul meu. Nu stiu cati dintre voi ati auzit de el, dar ca sa stiti este un jucator d. E usor a-ti face un idol la virsta adolescentei din prea-mult-televizatele figuri care imi aduc aminte de expresia forma fara fond.

Idolul meu e Ion Oblemenco şi m-aş fi bucurat să-l văd jucând în teren. Din Serbia nu am vreun idol, a spus Jovan Markovici, conform TV Digi . Reghe vorbeste inaintea meciului cu Gaz Metan! Asta dupa ce si el, la randul sau, a fost luat pe nepregatite de o vizita speciala in . Listen to Elvis Presley - Minimix Non Stop - Remember - Idolul Meu - by Petre Radu for free.


Follow Petre Radu to never miss another show. Andreea Dragoman (ani – CS Romgaz Medias) şi Adina Diaconu (ani – ACS Dumbrăviţa) au cîştigat medalia de aur la Campionatul .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare