marți, 18 aprilie 2017

Calorifer auto infundat

Am fost la mecanic azi ca nu mi da masina caldura. Mi a zis ca e infundat caloriferul de sub bord si ca se incalzaste numai in partea de sus. Salut Am radiatorul infundat exista cumva in comert vreo solutie care sa ma ajute la desfundarea radiatorului.

Sau vreo metoda prin care sa il pot desfunda. Caldura in masina la AC- caloriferul de caldura -Oct 2012Caldura in masina - caloriferul din bord la AB- probleme si. Sept 2012Caldura in masina - caloriferul din bord la AB- probleme si.


Nu Baga Caldura - Probleme La Sistemul De Incalzire - Page 22.

Daca e infundat destul de rau, nu ai cum sa il cureti cu asa ceva,. Din Decembrie si pina acum sa se infunde un calorifer. Si ultima intrebare, daca e infundat, cum fac sa-l desfund fara sa-l. Cineva mi-a zis ori radiator infundat ori pompa de apa dusa. Radiator habitaclu infundatpostăriOct 2013Astra g - nu baga caldurapostărifeb.


Probleme la radiarorpostăriMai 2008Probleme dupa ce am pus solutie de lipitpostărifeb. Un calorifer nou de incalzire este 6ron, iar momentan nu mi-l permit. Si daca e infundat cu boabe de mustar sau cu praf de ala de lipit?


Spray Curatare Aer Conditionat tip Grenada igienizare Clima.

Preferabila solutia deoarece pulberea adesea duce la infundarea circuitelor subtiri (in special a radiatorului de incalzire interioara). Am caloriferul de caldura infudat si nu-mi baga caldura asa cum. Vand piesa auto logan originale si aftermarket. Repet, am zis ca unul din cele furtune care intra in calorifer e. Pentru cei care aveti o banuiala de calorifer infundat, cica metoda . Dar eu ma gandesc ca daca instalatia este infundata,asta nu ar inseamna ca.


Am cumparat de la piese auto o solutie pt. Daca nu vine caldura in masina inseamna ca e infundat radiatorul de.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare